Wednesday, February 17, 2010

set cadar conforter MURAH2








Monday, June 15, 2009

Perdana Untuk di jual

BEK2213 UNTUK DI JUAL TWIN TURBO


PANDANGAN BELAKANG


PANDANGAN PIPING


PANDANGAN BELAKANG


PANDANGAN TEPI

PANDANGAN DALAM

PANDANGAN DEPAN


PANDANGAN TEPI


BERMINAT BLEH HUBUNGI TUAN PUNYA BLOG DI TALIAN :013-4491542 / 0195761647

Saturday, June 13, 2009

PARAMOTOR (paraglider)

PARAMOTOR....CLUB (paraglider)




Assalamualiakum...

aku nak tunjuk ni adalah permainan baru yg aku tau...hehehe ketinggalan zaman..org dah lama tahu aku baru tahu...iaitu rotor...paraglider...payung terjun berenjin......
aku mula berminat dgn paramotor ini masa aku jumpa Rakan Ham iaitu 9W2WMT (wak terbang).masa tu dia datang ke manjung sempena hari belia daerah manjung...dia buat pertunjukan dalam stadium manjung...ni dia paramotor....


aku mcm tak percaya yang wak terbang kata harga sebuah enjin paramotor ni mencecah RM25ribu...tu baru enjin saja tak termasuk rangka dan payung terjung...kalau set complete agak aku pergi la RM30 ribu..harga sebuah keta MYvi...agak2 kau org kalau kau minat kau org beli tak..




cuba kau org tgk bilah kipas PARAMOTOR ni..kayu beb..tak patah ke...bleh percaya tak apabila kat atas waktu terbang tiba2 patah...nyayo la jatuh...tapi tak pe ada payung terjun...menurut tuan punya paramotor ni 9W2WMT dia kata tidak merbahaya..tapi kena pandai pandu seolah-olah bawa helikopter..hehehe..tak ler setahap tu...nak bawa dia pandai pandu payung terjun je..sapa2 yg pandai kontrol payung terjun kira bleh bawak la paramotor ni...




tapi paramotor ni bukan calang2..kerana dia bleh dihidupkan kan pakai stater jer...walaupun diudara kalau enjin mati pun bleh dihidupkan...tak perlu panik...bagi yg berpegalaman la...kalau yang tak tau apa2 tak tau nak cerita la...stater pun tak tau kat ner...jatuh je la...dok cerita panjang2 ni tak jadi kalau tak tgk mcm mana wak terbang buat demo terbang...dia bersama 2 rakan dari shah alam.jemputan khas daripada wakil belia untuk menurunkan watikah ....untuk disampaikan pada menteri besar perak DATUK ZAMRI...di bawah ni aku upload kan video yang tak berapa panjang ni..

sekadar info pada kawan2

DEMO oleh : 9W2WMT,9W2RBJ dan sorang g aku tak tau dia rakan HAM ke tidak...masing2 membawa bendera negeri perak dan bendera negara kita malaysia...ibarat mcm bawa dengan helikopter...tengok sampai habis...k


video



Sunday, February 1, 2009

MEE UDANG MAK TEH

disini aku nak cerita pasai mee udang Mak Teh..??? Masuk TV3
sapa2 yang menonton majalah 3 pada Sabtu pukul 930 malam di tv3,ia memaparkan tentang kesesakan di kedai mee udang mak teh di kuala sepetang Taiping. Memang sedap la..tu yang pasai tv3 buat pemantauan..















tgk ni kesesakan di tepi2 jalan kiri dan kanan...mula2 aku ingat ni kereta ke tempat kenduri.yala apa tidaknya kiri dan kanan penuh..rupa2nya MEE UDANG MAK TEH.















Kesesakan ni tak habis dari pagi sampai la malam...mengikut kata penduduk disini la...agak2 berapa ribu orang yang membanjiri warung mAK TEH NI.Udang pun berapa kolam sebulan.

















Ni dalam warung MAK TEH..masa ni aku duduk di atas kerusi..nak dapat kerusi ni pun dah sejam aku duduk berdiri menunggu giliran..ni dah dapat kerusi kenalah tggu mee la plak...kalau ko orang semua tak caya yg apa aku kata cuba datang sendiri ke warung MAK TEH ni...

Ni aku Bergambar kenangan Di belakang warung MAK TEH.misai udang pun masih melekat dibaju.maklum lah nak cepat orang lain pun nak pakai meja yang aku duduk,,???
Ni belakang Warung Mak TEH...kalau ko orang nak ke WARUNG MAK TEH ni senang je..kau tgk menara TM tu.menara tu betul2 depan warung mak teh..WARUNG ni Di kuala SEPETANG TAIPING...mee sedap udang banyak..aku tak sempat nak tangkap gambar mee bersama udang-udangnya yang menutupi mee...hehehe..kalau tak caya bleh g cuba sendiri..mesti TAK RUGi/...

Sunday, October 19, 2008

Rumah Terbuka AIDILFITRI


Pada 19/10/08 hari AHAD ( raya ke 19 )

di majlis Rumah Terbuka di taman SAMUDERA NO rumah 1305 (rumah aku la)

acara bermula pukul 2 petang hingga 6 petang..antara tetamu yang hadir adalah seperti di bawah...

dari kiri NOR, YATI, WAN FADILAH, AFRIZA, MAZIAH dan anaknya
diaorang ni bergambar lepas makan.ni depan rumah aku jerrrr.tgk semua kenyang2 kan,...??? tambah2 nor tu besar perut2....hahaha jgn marah gurau je...nor tu kenyang lain...??/



dari kiri,,farisya.rosaide,po mat kilau
serta anak-anaknya...







yang bawah ni tengah tggu giliran untuk masuk makan dari kiri : berdiri ebby, azahar buffer, wan besi, subhan..










gambar bawah ni dok buat apa plak ni..tgk gamabr apa tu..dari kiri:izham,rizal,wan tmk,dan...awek wan kot sya pun tak kenal























Ni jejaka macho...shahril dan eddy..agak2 baru lepas makan kot...











intai apa tu ...??? malu nak masuk ke..eheheh si farik ni...
dari kiri..ebby,zahar,wan besi dan farik gimon.











amboi2 di rumah aku pun sempat lagi dating.agak2 ler wan..????hehehehe











rosaidi tengah layan askar askar pelapis...











rosaide dan po mat kilau jer yg last makan..org lain semua dah kuar...mentang2 makan freee...hahahaha jgan marah gurau jerr












mis farisya layan kerenah anaknya sambil pekena sepinggang makanan...apa yang di makan 2...sedap ke..












wife po mat kilau duduk tepi pintu..yala rumah kecil orang ramai...depan tu askar sulung rosaide tengah nak buat demo apa plak tu













basuh tangan ke tambah lagi tu...???jangan malu2..kalau malu lapar.peluang begini raya je ada.kalau kat kdai nasi kandar mamak dah RM 10 dah ni...hahahah












tercekik ke...cepat minum air...alah air tak keluar plak..time ni la nak tersumbat..nak kena intai baru nak keluar ...hihihihi..............................................................



Terima kasih kepada yang sudi hadir ke majlis ini..yang tak datang tak pe no hal..tahun depan kalau panjang umur kita buat lagi majlis mcm dan serupa ini (rumah terbuka la)....dan dari pihak tuan rumah ataupun tuan majlis ini memohon sejuta kemaafan sekiranya ketidakpuas hati di atas apa jua juadah yang di hidangkan...insyaalallah next majlis akan yang terbaik.