Friday, September 26, 2008

aku di plantar JETTY lah Tak LEH blik RAYA

PROGRAM SALAM AIDILFITRI

program selamat hari raya di jetty (somalia)


sempat jgak memancing..dapat siakap




berlatarkan kapal diraja laksamana muhamad amin tengah loading missile otomat yang digantikan yang telah ditembak..











ni semua geng2 yang tak blik raya la ni...nak tau kat mana nie..jetty la tapi dari infomasi geng2 ni katanya jetty somalia..tapi ada stengah kata kat australia tak tau yang mana betul tapi yang hakikatnya dekat2 nak raya la nie





ni dia sedih nampak...pemandangan yang indah tapi hakikatnya sukar digambarkan..parasaan,jiwa dan raga ketiga2 ni dimana letaknya..di kg ke atau di mana..yang pasti ni nak kata wira tak la jugak tapi bleh dikategorikan..datangnya dari kiri klate mari,pahang mari dan kedah mai...

UCAPAN SALAM 1 SYAHWAL oleh geng2 tak blik raya

video

Saturday, September 13, 2008

bergambar bawah pokok nyor





pada 23.8.08 aku dan geng2 lain ke majlis kenduri kawan aku ahiar di kg LUAT lenggong.ala jalan nak blik kelate 2.jauh tak jauh penat tak penat tetap kena pergi juga kerana dia kawan aku.
antar rakan2 yang hadir...azuan(budak besi),firdaus (ni yang kata pakwe ema ), ujang (budak n9),marzuki (kedah mai ),rusman (bajau mai sabah bah),eddy taman wira mergong punya gengster,dan yg tu ....blog,aziz tepi sekali (Koya hebat),bawah faurulzul (kon),rahman-(bcc control),pendi-golok (ore debel pengkalan kubur),ebby bdak johor(kaki tino)dan johari bdak pahang...








antara kawan2 yang turut serta hadir ke majlis..ni semua skot ahiar lerrrr...pok lan mental dgn paijul...tu bbkan skot tapi bdak DBA.kira kawan la jgak 2...hahaha






ni time makan..budak kedah ni rahman dan stu g bdak nogeri..ujang..makan-makn-makan




sempat jugak bergambar dengan pengantin..ingat2 aku nak makan dengan pengantin tapi tak tercapai kerana geng2 belah pegantin perempuan serbu semua kerusi tempat pengantin dok makan...




ni dia warga NAED lepas mejamu juadah.








ala lap mulut pun malu2.ni pengantin baru lepas makan udang besar...tak ajak pun..???makan sorang yerr... tak pe..



pengantin dok tengah makan.seronoknya mungkin teringat yang semalam kot.kan semalam pengalaman malam pertama yang tak mungkin dilupakan.malam ni malam ke 2 kena lagi..???

mari kita pakat2 doa supaya rakan kita ini bahagia ke anak cucu amin...??/

Thursday, September 11, 2008

Selamat mengunjungi my blog...??


Terima kasih kerana sudi melawat ke Blog saya ini...
ini untuk tatapan saja,bukan untuk dijual..?/