Monday, June 15, 2009

Perdana Untuk di jual

BEK2213 UNTUK DI JUAL TWIN TURBO


PANDANGAN BELAKANG


PANDANGAN PIPING


PANDANGAN BELAKANG


PANDANGAN TEPI

PANDANGAN DALAM

PANDANGAN DEPAN


PANDANGAN TEPI


BERMINAT BLEH HUBUNGI TUAN PUNYA BLOG DI TALIAN :013-4491542 / 0195761647

Saturday, June 13, 2009

PARAMOTOR (paraglider)

PARAMOTOR....CLUB (paraglider)




Assalamualiakum...

aku nak tunjuk ni adalah permainan baru yg aku tau...hehehe ketinggalan zaman..org dah lama tahu aku baru tahu...iaitu rotor...paraglider...payung terjun berenjin......
aku mula berminat dgn paramotor ini masa aku jumpa Rakan Ham iaitu 9W2WMT (wak terbang).masa tu dia datang ke manjung sempena hari belia daerah manjung...dia buat pertunjukan dalam stadium manjung...ni dia paramotor....


aku mcm tak percaya yang wak terbang kata harga sebuah enjin paramotor ni mencecah RM25ribu...tu baru enjin saja tak termasuk rangka dan payung terjung...kalau set complete agak aku pergi la RM30 ribu..harga sebuah keta MYvi...agak2 kau org kalau kau minat kau org beli tak..




cuba kau org tgk bilah kipas PARAMOTOR ni..kayu beb..tak patah ke...bleh percaya tak apabila kat atas waktu terbang tiba2 patah...nyayo la jatuh...tapi tak pe ada payung terjun...menurut tuan punya paramotor ni 9W2WMT dia kata tidak merbahaya..tapi kena pandai pandu seolah-olah bawa helikopter..hehehe..tak ler setahap tu...nak bawa dia pandai pandu payung terjun je..sapa2 yg pandai kontrol payung terjun kira bleh bawak la paramotor ni...




tapi paramotor ni bukan calang2..kerana dia bleh dihidupkan kan pakai stater jer...walaupun diudara kalau enjin mati pun bleh dihidupkan...tak perlu panik...bagi yg berpegalaman la...kalau yang tak tau apa2 tak tau nak cerita la...stater pun tak tau kat ner...jatuh je la...dok cerita panjang2 ni tak jadi kalau tak tgk mcm mana wak terbang buat demo terbang...dia bersama 2 rakan dari shah alam.jemputan khas daripada wakil belia untuk menurunkan watikah ....untuk disampaikan pada menteri besar perak DATUK ZAMRI...di bawah ni aku upload kan video yang tak berapa panjang ni..

sekadar info pada kawan2

DEMO oleh : 9W2WMT,9W2RBJ dan sorang g aku tak tau dia rakan HAM ke tidak...masing2 membawa bendera negeri perak dan bendera negara kita malaysia...ibarat mcm bawa dengan helikopter...tengok sampai habis...k


video